Bu araca sahip olanlar parasına para katıyor: İşte en fazla kar eden otomobiller

Ferrari, Porsche ve Suzuki: Otomobil Üreticileri Arasındaki Kârlılık Yarışında Ferrari Liderliği Koruyor

Ferrari, elektrikli modellerine olan zayıf talep nedeniyle Porsche’yi geride bırakmayı başardı. Ancak en büyük sürprizi Suzuki yaptı.

Japon otomobil üreticisi Suzuki, ne Çin’de ne de ABD’de distribütör ağı olmasına rağmen geçtiğimiz yıl dünyanın en kârlı üçüncü otomobil üreticisi oldu.

Çok sayıda araç satmak kârlılığı garantilemiyor. Önemli olan, üreticinin her bir otomobilden ne kadar kâr ettiği. Ferrari bu alanda açık ara lider konumunda. Analistlere göre, Ferrari’nin her bir araç satışından ortalama 136.700 euro kâr elde ettiği belirtiliyor.

Ferrari’nin kazandığı paranın diğer markalar için kaç araç satmaları gerektiğine dair çarpıcı karşılaştırma şöyle:

  • Ferrari: 1 otomobil (136.700 euro)
  • Porsche: 7.5 otomobil (18.140 euro)
  • Mercedes-Benz: 24 otomobil (5.690 euro)
  • BMW: 29 otomobil (4.690 euro)
  • Tesla: 36 otomobil (3.800 euro)
  • Subaru: 45 otomobil (3.030 euro)
  • Toyota: 50 otomobil (2.710 euro)
  • Volvo: 54 otomobil (2.550 euro)
  • Hyundai / Kia: 56 otomobil (2.430 euro)
  • Honda: 59 otomobil (2.320 euro)
  • Volkswagen: 65 otomobil (2.110 euro)
  • BYD: 88 otomobil (1.560 euro)
  • Renault: 120 otomobil (1.140 euro)
  • Suzuki: 121 otomobil (1.130 euro)

Related Posts

Kıssa ile rüya

İlk kitaplarım yetmişli yılların başında yayımlandı. Yazdıklarım genç bir yazarın başarılı lâkin alışılmış ürünleriydi. Hikâye konusunda biçim ve muhteva için esaslı bir yol bulmalıydım . Bir süre yazmadım ve bu yolu aradım. Ben rahmetli Nurettin Topçu’nun “Hareket” dergisi çevresinde yetiştim. Bu çevre yönünü Batı’dan ziyade “bu topraklar”a çevirmişti. Bu sebeple geleneğe ilgi duydum, eski edebiyat ve sanatımıza baktım. Edebiyat, musiki, mimarî, hat ve tezhib. Bunların hepsi sanatın sembolik dilini

CHP’nin İmamoğlu kampanyası neden etkisini kaybetti?

Bilindiği üzere, Cumhuriyet Halk Partisi genellikle ülke gündemine kurultaylar ve hizipçilik tartışmalarıyla gelir ve bu konularla kamuoyunu meşgul eder. İkincil olarak, hükümet eleştirilerinde “bir bardak suda fırtına” koparır; medya üzerinde büyük bir etki oluşturur, ancak bir ay sonra söylediklerini kendileri de unutur. CHP, birkaç kez Adalet ve Kalkınma Partisi’ne özenerek vizyon koyma girişiminde bulundu; ancak her ikisi de başarısızlıkla sonuçlandı ve sonrasında bu girişimlerinden pişman oldular.

Euro Bölgesi’nde işsizlik düştü

Euro Bölgesi’nde işsizlik nisan ayında yüzde 6,2’ye düştü.

Denizi olmayan kentten 53 ülkeye balık ihracatı yapılacak

Diyarbakır’ın Çüngüş ilçesi, Türkiye’nin yeni balıkçılık üssü oluyor. Atatürk Baraj Gölü’nde kurulan modern tesiste yetiştirilen somon, 53 ülkeye ihraç edilecek. Fırat Nehri üzerinde kurulan baraj gölleri Türkiye ekonomisine katma değer sağlamaya …

Asgari ücrete ara zam olursa enflasyon artar mı?

2025 Temmuz ayı yaklaşırken, milyonlarca çalışanın gözü kulağı asgari ücrete olası ara zamma çevrilmiş durumda. Ancak temel soru şu: Asgari ücrete yapılacak zam enflasyonu artırır mı? Ekonomist ve sosyal güvenlik uzmanı Özgür Erdursun konuyu hem …

Rusya’da imalat sanayi PMI mayısta 50,2 puana yükseldi

Rusya’da imalat sanayi PMI mayısta 50,2 puana yükseldi